Ooit was het schrijven van mijn blog bedoeld om de lezers van mijn boeken op de hoogte te houden van de vorderingen in het schrijven van mijn nieuwe boek, maar langzamerhand is mijn blog veranderd in een soort dagboek. Al jaren kom ik door het bouwschandaal van onze woning niet meer toe aan het afmaken van mijn 7e boek. Ook het mantelzorgschap voor Wim, wat ik met liefde doe, vraagt de nodige extra tijd van mij.
Onderwijl nog pogingen gedaan om aan iets nieuws te beginnen, zoals de Moederlijn en de betekenis van het katholieke gebed: Het Onze Vader, loop ik steeds weer vast op het punt dat ik een chronisch gebrek aan tijd heb door het moeten voeren van de juridische strijd, in combinatie met mijn steeds verminderende energie door het ouder worden.
Ook merkte ik dat mijn blog om verkeerde redenen werd gelezen en tegen mij wordt gebruikt. Het haalt me onnodig uit mijn evenwicht en daarom heb ik besloten hiermee te stoppen en de draad pas weer op te pakken als het hier helemaal klaar is, en het juridische proces is afgesloten. Wat zou het fijn zijn als ik me weer helemaal kan wijden aan het schrijven van mijn nieuwe boek(en).
Tot dan!
Geef een reactie